Tema: Re: Kodel vokieciai zude zydus?
Autorius: bet_kas
Data: 2011-02-16 01:16:28
Dabar man atsiskaityt pakartotinai tikimybių teoriją?

P.s. Turiu. Ne vien tik techninį, dar plius socialinį, palengvėjo?

"Alvidon"  parašė naujienų news:ijebfk$eti$1@trimpas.omnitel.net...

Dar riebus pliusas link "šiaip durnas"...

Pasikartosiu: ar turi rimtą techninį išsilavinimą, ar sugebi suvokt
matematinio aparato reikšmę ir vietą pažinimo procese ?