Tema: Re: Kodel vokieciai zude zydus?
Autorius: bet_kas
Data: 2011-02-15 10:15:45
Kai perlipsi į antrą Maslow piramidės laiptą, paaiškės,
kad formulę galima ir pailgint įdedant naujų
komponentų, ir patrumpint išmetant mažai reikšmingus.

"RS"  parašė naujienų news:ijc67q$bl8$1@trimpas.omnitel.net...

Aisku, poetas - tikras :) Mane tai ta formule labiau sudomino, praeita nakti
irgi panasia susapnavau, tik gyvenimo kokybei apskaiciuoti:

GK = (AD-AP+GK**3-SQRT(ZNL))/DK
(ps. negrazu girtis, bet maniske formule ilgesne uz to kleino :)

Tiems, kas neraukia matematikoje atlaidziai paaiskinu:
GK - gyvenimo kokybe
AD - atlyginimo dydis
AP - atstumas iki parduotuves
GK - gera kopmpanija blet
ZNL - zmonos nesupratingumo lygis
DK - degtienes kaina
kur:
** reiskia kelima laipsniu
SQRT - kvadratine saknis.
"/" - reiskia gauta skaiciu reikia padalinti, neismaneliai jus :)
kam patinka, galit naudotis nemokamai.