Tema: Re: Kodel vokieciai zude zydus?
Autorius: vaikis
Data: 2011-01-05 10:13:08
Prieš mėnesiuką buvau Pyterije. Teko bendrauti su žmogumi, dirbančiu
malūnsparniu gamykloje. Pats juokėsi iš rusiškos propagandos. Turi rusai
sukūrę gerą malūnsparnį - K52. Berods toks. Jis savo klasėje lenkia
analogus. Berods konkurentas Apachy. Tik, jo žodžiais, juokinga
klausyti, kada jų generolas aiškina kokį nuostabų malūnsparnį jie turi,
pamiršdami paminėti viena smulkmeną - amerikiečiai turi keletą
tūkstančių (ar pan.) Apachių, o rusai k52 - keletą vienetų. Tas pats ir
su jų kažkokiais SU naikintuvais.
P.S. Apie malūnsparnių surinkimo kokybe :) Gamyklos pajėgumai apie 8
vnt. per mėnesį. O turėjo pagaminti apie 30. Sako pagaminsim. Tik va
skraidys jie tuo atveju, jei mechanikai protingi ir prieš tai
susitvarkys juos normaliai. Nors čia ko gero visą jų "stebuklingą"
techniką tas liečia.