Tema: Re: Kodel vokieciai zude zydus?
Autorius: Alvidon
Data: 2011-01-05 15:07:21
Tai jau taip. CCCP'o laikais devynis metus inžinieriavau karinėj
pramonėj, o ir bendramokslių daug panašiai dirbo. Krūvas knygų
galima prirašyt apie tokius atvejus. Principe pagamint gali daug ką.
Vienetiniam egzemplioriuje, kuris veiks kol apie jį sukasi brigada
gaminusių/derinusių inžinierių. Žmogaus prigimties neapgausi.
Azijatinis gamybos būdas (totalitarinis) ir hitech nesuderinami.