Tema: Re: Kodel vokieciai zude zydus?
Autorius: bet_kas
Data: 2011-01-14 09:50:07
"Alvidon"  parašė naujienų news:ign77m$muq$1@trimpas.omnitel.net...
> Kvailokas knygas vienok skaitai (pasekmė nekritiško požiūrio į
> spausdintą žodį ?). Valstybės galia yra ekonominė galia plius
> kažikokis dvasinis komponentas (nedurnumo lygis bei ant kiek
> valstybės interesai rūpi gyventojams). Na o karinė jėga tėra šių
> dviejų išvestinė, grynai antrinis produktas. Beje ir ekonomine galia
> stipriai (ir vis stipriau šiais laikais) priklauso nuo to neaiškaus
> dvasinio komponento.

"Kažikokis dvasinis komponentas" - tai reik suprast ant pirštų paaiškinti
nemokat.
Gerai, kadangi sutrumpinta formulė neįtiko, imam pilnesnę, suformuluotą R.S.
Klaino:

SVG=(KM+EG+KG)×(ST+VTT)

SVG - suvokiama valstybės galia, KM — kritinė masė (gyventojų skaičiaus ir
teritorijos suma),
EG — ekonomikos galimybės, KG — karines galimybės, ST — strateginiai
tikslai,
VTT — valia siekti tautinių tikslų.

Mdas... politikos skyrelyje dėstyt politologijos pradžiamokslį...

> Kas link indėnų ir rato: o tai bent kiek istorija domėjais nors kada
> ar šiaip rašinėji ??? Nesitikėjau iš tavis tokio liapsuso...

Tai buvo klausimas, tik su spausdinimo klaida (be klaustuko gale).
Ratą jie turėjo, tačiau dažniausiai naudodavo tik vaikų žaisluose.
Pvz actekams (vienai iš trijų garsiausių/daugiausia pasiekusių) nebuvo
poreikio, nes gyveno salose ala Venecija, todėl reikalingesnis daiktas
buvo valtis nei vežimas.
Taip, domėjausi.

> Šachmatus ir Co tiesiog ignoruosiu, po indėnų su ratais man jau kažkaip
> nelygis su tavim tokiom temom diskutuot :)

Baisu? :-)