Tema: Re: slaptas CZV kalejimas Antaviliuose 2
Autorius: Rimas_OK
Data: 2009-12-02 09:50:13
O ar kas nors kaltina, kad čia Lietuva tuos kalinius buvo paėmusi ir
kažką su jais darė? Bet kuriuo atveju visi kaltinimai turi būti barakui,
one mum. Jei bus įrodyta, kad barakas darė nusikaltimus, tada jau gal ir
gali kreiptis į mus kaip mes leidome pas save daryti nusikaltimus. O mes
galėsime atsakyti, nuomininkas be mūsų žinios darė nuskaltimus, tad
bauskite jį dvigubai, kad mūsų nepainformavo :)

O dabar viskas vyksta iš kito galo, o mes labai lengvai pakimbam ant
kabliuko.