Tema: Re: slaptas CZV kalejimas Antaviliuose 2
Autorius: amenox
Data: 2009-12-01 16:29:40
As visada galvojau kad bent jau normaliam pasauly pradzioj reikia irodyt
nusikaltima, o ne iskart gintis. Jei iskart pradet gintis, tai vadinas
neoficialiai prisipazint kad esi kaltas. Apie isprievartavima tai oficialiai
tik gandai. Kokia reik turet alibi? Irgi gandu lygyje? :) Juolab cia labai
subtilus dalykas lieciantis slaptus dalykus. Tu gali 100% teigt kad tai
buvo? As ne. Zurnaliugu rasliavos man ne pagrindinis rodiklis. Oficialiu
asmenu kalbos apie "gal but", "galima teigti", "netiesioginiai irodymai"
irgi dar nieko nesako. Ir aplamai, tebunie nors ir mano bute, jis buvo
isnuomuotas piktiesiems JAV CZV'istams, na ir ka? :) As ka turejau pro rakto
skylute ziuret kaip jie prievartavo Muchameda ir pateikt to irodymus?