Tema: Re: Pozityvus pasiulymai
Autorius: Makauskas Vidas
Data: 2009-11-06 15:31:08
> Itariu, kad pradedu pagaut tavo minti:
> lietuvio sinonimas yra pvz raupsuotasis, bet, visa laime, tarp ju yra dalis
> bendriniu pavadinimu "sunauja",

Ot ir nepagavai. Lanzbergis sunauja turejo omenyje "Respublika". As pridedu dar ir "Lietuvos ryta". Kitame kontekste niekada nesu pavartojes "sunauja".

> kurie renka i valdzia "buvusius" komunistus

Neimprovizuok. Pries komunistus neturiu nieko pries. To irodymas, kad nesu apie Brazauska pasakes nei vieno blogo zodzio, nes Brazauskas vertas visu pirma savo rinkeju. O Brazausko rinkeju Lietuvoje dauguma. Lietuvoje buves komunistas yra diagnoze, o partijos sekretorius yra nusikaltelis. Brazausko rinkejai buvo pries desovietizacija. Ju as sunauja niekada nevadinau, bet zodi "chamas" esu vartojes. Ir tai ne mano sugalvotas apibudinimas. As pats balsuoju uz Landzbergi. Nebus Landzbergio - nebus mano balso uz konservatorius. Pagaliau as jiems ir nereikalingas.

> tam, kad nusluot virusa "lietuvis" ar "Lietuva" nuo Zemes pavirsiaus.

Lietuviai patys save sluoja nuo zemes pavirsiaus daugiau kaip 1,000 metu. Pries 100 metu Lietuva jau buvo jau susitraukusi iki Vilniaus krasto. Tuomet, po baudziavos panaikinimo, is Vilniaus krasto isvyko apie trecdali gyventoju. Siandien vyksta tas pat. Tai reiskia, kad lietuviams Lietuva nereikalinga. Ar ne akivaizdu, kad lietuviu gyvenimo budas tampa artimas cigonams? Bet yra ir skirtumu. Pavyzdziui cigonai su lietuvaitemis nesiporuoja. Ar as cia paciam kokia nors naujiena parasiau?