Tema: Re: Pozityvus pasiulymai
Autorius: smokas
Data: 2009-11-06 13:34:10
Bishopzai -  o kad vakar ir shiamdien snigo - kas kaltas  - Kubilius ar
Landsbergis?
O kad progresiniai mokeschiai ishgelbes :) - tu lyg kazkoks sumautas
buhalteris esi (ar ash klystu?) - gal pavyzdi ish Coliukes protinguju
kurmiu paimk? - su skaitliukais koki vakara paskaiciuok?
Ta pachia proga ir valdininku sumazimo efektyvuma pakalkuliuok :)

Perfrazavus: - jei mires - tai ilgam, jei raudonas durnius - tai visam laikui.