Tema: Re: Pozityvus pasiulymai
Autorius: BishopaZ
Data: 2009-11-06 15:19:10
to dar nebuvo KOMUNISTAS mane komunistu ishvadino !!!!

Ishsitrink galva jei ash komunistas tada ir visos VAKARU demokratijos shalys
KOMUNISTINES,nes ten VISUR progresyviniai mokesciai!

O va tavo proporciniai mokesciai yra ROSIJOJ, tad ash pilnai suprantu kodel
visi RUSOFILAI gina progresinius mokescius.