Tema: Re: Kodel liberalai yra MESHLAS
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-06-02 23:21:25

> Dėl fašizmo: kiek mln. nužudytų galima prikabint fašistams ir kiek
> komunistams ?

Vidutiniskai per metus ar per kvadratini kilometra ?

> Kitas niuansas: paanalizuokime post-fašistines ir post-komunistines
> visuomenes - kurioms geriau gyvenas ?

Post - feodalines valstybes gyvena geriau uz post - kolonijines.
Feodalizmas - rulit ?

> Aš jokiu būdu neteigiu, jog fašizmas - gerulis, tiesiog komunizmas
> yra dar baisesnė atmaina.

IMHO ne komunizmas, o kas padaryta prisidengiant ish jo surinktomis
neigyvendinamomis graziomis idejomis.

Manau perspektyvoje komunistiniu paziuru visuotinai niekas neuzdraus. Liks
jie kaip kazkokie marginalai ir viskas. Visokiu yra - visokiu reikia.