Tema: Re: Kodel liberalai yra MESHLAS
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-06-01 10:46:15
Ne trupucio, smulkus komunisteli. Ne aš gi cia kaip varna svetimomis
plunksno povomis puosiuosi. Tremtinys atsirado.... Visais laikais tokiu
buvo. Nenustebsiu, kad po 30 metu sudejus visus per sausio trylikta prie
seimo buvusius, gausim skaiciu, didesni uz bendra Lietuvos gyventoju
skaiciu. Ir bus ivestas statusas - asmuo prilygintinas stovejusiam prie
parlamento - "uzh ypatingus nuopelnus klaviaturos kaubojams". Tai va tai
irgi bus kazkas panasaus i tavo tremtinio regalijas. Kuo cia taip girtis,
ash nesuprantu...