Tema: Re: Kodel liberalai yra MESHLAS
Autorius: kewle migyje
Data: 2009-05-31 20:29:40
kewle irgi yra LT armijos atsargos karininkas
....tai, kad dar pakeliui devyniolikmetis dar buvau padarytas CCCP armijos vyresniuoju seržantu, tai jau ką padarysi:) Neapsaugojo nuo to nei tremtiniai nei dar kas nors. Nuo afgano ir černobylio išsisukau pats.
O jei paprasčiau - mano kvietimas alaws (kas yra daug protingesnė alternatyva akių draskymui), tebegalioja :)
Tremtiniams - pagarba ir užuojauta iš mano pusės.

--
'(oo)'