Tema: Re: Kodel liberalai yra MESHLAS
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-06-01 11:11:03
Tu - nezinau. Zinau pavyzdzius. Viena tremtinio dukra. Gyvena Pilaites gale,
tevams nemokami suteiktame bute. I universiteta istojo sarase auksciau uz
mane, nors boba dura paskutine, taciau gavo papildomus balus, kaip
griztantis į Tėvynę tremtinių vaikas. Kai užpiso su panašiomis kalbomis apie
savo kietuma, pasidomėjau, kas visdelto per tremtinia cia tokie - visdelto
kile ish to pacio valsciaus, tai nebuvo sunku. Istorija ilga, bet va - tėvo
pasirašinėti dokumentai -
http://picasaweb.google.com/petkevicius.linas/DropBox?authkey=Gv1sRgCPSj8OPJ-tetPg&pli=1&gsessionid=U1PDbiJN1v26tkgFLBt7Tw# .
Tremtinys birkinis...