Tema: Re: Kodel liberalai yra MESHLAS
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-06-01 11:16:22
Priesingai - mano nuomone pasakymas "Ash tremtinys" neturi visiskai jokios
prasmes be papildomos informacijos. Mantai zmogaus neapibudina - jis gali
buti ir idealus pilietis ir paskutine meslo kruva. Kaip ir pasakymas "Jis -
komunistas". Ir tarp vienu ir tarp kitu man teko sutikti ir geru ir blogu
zmoniu. Kad santykis butu kazkieno naudai - nepastebejau.