Tema: Re: Kodel liberalai yra MESHLAS
Autorius: Alvidon
Data: 2009-06-02 21:06:12
Religijos retai pretenduoja į valstybinę valdžią (na islamo kaikurios
atšakos dabar, krikščionybė ankstyvaisiais viduramžiais). Taip kad
atmazas nie po dielu.
Europinėj tradicijoj visad iš esmės buvo dvivaldystė: dievo - dievui,
ciesoriaus - ciesoriui. Komunizme gi apie jokią dvivaldystę ir kalbos
nėra. Ir aukščiausia "etinė/moralinė/dvasinė" ir "materiali" valdžia
vienose rankose - tvirtose partijos letenose, kurias įkūnija CK/ČK/
KGB/chunveibinai/raudonieji_kchmerai, viską valdo draugas Leninas/
Stalinas/Mao/Kastro/Polpotas/čegevara... Iš esmės tai yra azijatinio
valdymo būdo (valdovas-dievas) adaptacija vietinei rinkai. Šio valdymo
būdo humaniškesnis variantas (s čeloviečeskim licom ir privačios
nuosavybės palaikymu) vadinasi fašizmu.