Tema: Re: Kodel liberalai yra MESHLAS
Autorius: smokas
Data: 2009-05-31 20:38:43
As gavau kapitono laipsni SSSR laikais - tai norma buvo visiems
aukshtaja baigusiems ir sboruose pabuvusiems bei karine katedra
baigusiems. Kai isikure LT savanoriai - nuejau tenai - dar mushtis moke
dabartineje Policijos akademijoje :)
Paskui KAM pradejo organizuoti kursus buvusiems karininkams ir
savanoriams  - atrodo apie 1996 gavau Lietuvos kariuomenes atsargos
leitenanto laipsni.