Tema: Re: Kodel liberalai yra MESHLAS
Autorius: Alvidon
Data: 2009-06-02 20:06:34
Kam tau tas apibrėžimas ? Juk tai visai realus veiksnys, praeitam šimtmety
netgi vienas iš dominuojančių pasauly buvo, nusinešė šimtus mln. gyvybių,
šios ideologijos nešėjai buvo okupavę ir Lietuvą, išnaikino bei privertė
emigruoti šimtus tūkstančių (tame tarpe beveik visą elitą - na čia tipinė
komunizmo apraiška: nekesti elito, koks jis bebūtų).
O šiaip tai lygtais ir ne visai jaunuolis esi, turėjai mokytis to aukštojoj
(visokie ti moksliniai komunizmai beigis materializmai).
Grubiai sakant tai ideologija, neigianti privačią nuosavybę ir statanti
visuomenę pagal principą "CK žino geriausiai kaip padaryt visus laimingais,
kas nesutinka - buržuazinis nacionalistas ir klasinis priešas, iš visų viskas
atimama ir CK padalina visiems taip, kaip yra visiems geriausia (o kas yra
visiems geriausia geriausiai žino CK), CK valdo šalį remdamasi monolitine
proletarų-mažažemių valstiečių-kareivių kompartija, Ura draugai".
Taigis akivaizdžiai matosi šio visuomenės organizavimo būdo konclagerinių
elementų neišvengiamumas.
Visa tai įvelkama į visokius "gražius" populistinius bereikšmius šukius, kurie
su realybe neturi nieko bendro (pvz. "laisvė lygybė brolybė" - o vienok
kartu egzistuoti laisvė ir lygybė nu niekaip negali...).