Tema: Re: Kodel liberalai yra MESHLAS
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-06-01 11:22:18
Taip. Jeigu man tai priklausytu - naudociausi. Nors vat deja, mano tevukas,
komunistelis, parode principus ir panasiomis galimybemis nesinaudoja, nes
mano, kad tai butu nesazininga. Ir jis zino, kad nors ash ji uz tai gerbiu,
bet jo toki elgesi laikau truputi vaikisku.

Beje prisiminiau - turiu viena didele lengvata, kuria niekada nesinaudoju,
nes taip pat manau, kad jos nenusipelnes ir man butu geda tai daryti. Nors
jei lengvata butu didesne, mano geda butu mazesne.