Tema: Re: Antilietuvishka purvasklaidos akcija
Autorius: bet_kas
Data: 2011-04-07 12:48:28
Prieš 20 metų kai kas piliečius irgi vadino fašistais.
Istorijos ratas apsisuko.

"amenox"  parašė naujienų news:inhmct$nda$1@trimpas.omnitel.net...
Šiaip man px, tegu protestuoja, ir net px ant tų kurie eitynes rengia, dėl
manes jie ir dročint galėjo ten Gedeminkėj, tegu tik savo idėjas ne taip
miglotai, o tiesiai šviesiai išreiškia, neprisidenginėdami patriotiškumu.