Tema: Re: Antilietuvishka purvasklaidos akcija
Autorius: Alvidon
Data: 2011-03-25 18:02:15
Kada jau man komunistai neužkliūvo ? :) Pas mani gi paranoja
antikomunistinė (antirusiška, ba bolševizmas - rusų produktas).

O bet tačiau komunizmas kaip relaus pavojus Lietuvoj IMHO
nebeegzistuoja (paleckiukas - tik patvirtinimas, klounas ir tiek).
O tuo tarpu nacistinės nuotaikos dėl eilės priežasčių yr gana
realus pavojus. Šiaip jau fašizmas tėra komunizmas su žmonišku
veidu. Na ir nacizmas visai nėra tolygus fašizmui. Bet šie kedietiško
mentaliteto liumpenrėksniai niekaip ir niekad to nesuvoks, tai
gerokai viršija jų protines galimybes. Tai tokie patys liumpenrėksniai
kaip kad giljotinų šou entuziastai Prancuzijos revoliucijos metu,
kaip kad bolševikinio teroro "herojai" (ČK aktyvistai labiau prie
eilinių pieškų), kaip gestapo bei SS (ne Waffen-SS, nepainioti,
tai visai kitas darinys, nors ir panašiai vadinas). Viešpatie apsaugok
nuo tokio gaivalo įsisiautėjimo, dideli lavonų kalnai gaunas ir ūkis
sugriaunamas. Beje, viduramžių inkvizicija irgi tokių pačiu
liumpenrėksnių darbas. Žodžiu - viešpatie, apsaugok mus nuo
sovietinio (ir Hitlerinio) tipo demokratijos. Šlovė Pinočetui, gėda
bei prakeiksmai Čegevarai.
Ai, dar: musie idelus kedietiško tipo liumpenrėksnių valdžioje
pvz. yr raudonieji khmerai; tep kažkur nuo ketvirčio iki trečdalio
tautos išžudė, tikri patriotai.

Na o už kiekvienų liumpenrėksnių nugarų kažkas stovi ir valdžia
bei pelnu mėgaujasi (visokie Leninai, Stalinai, Hitleriai).