Tema: Re: Antilietuvishka purvasklaidos akcija
Autorius: bet_kas
Data: 2011-03-22 16:50:12
A beje, kaip ten su tais laisvais hektarais pažaduk?
Kovo 20 jau senai praėjo.

"bet_kas"  parašė naujienų news:ima5o1$mbj$1@trimpas.omnitel.net...
O kam? Juk tamsta čia jau apsiskelbėte kaipo protingas.
Tai va kadangi esu kvailys ir bandau klausinėt...

"Alvidon"  parašė naujienų news:im7vf3$ah5$1@trimpas.omnitel.net...
Bijau kad katik pademostravote visišką nesugebėjimą
suprasti bei galvoti/analizuoti.