Tema: Re: Antilietuvishka purvasklaidos akcija
Autorius: Bone Daddy
Data: 2011-03-28 11:26:42
Nebebus taip, kad visi Lietuvoj galvotų vienodai standartiškai.
Ir lozungą "Lietuva - lietuviams" kiekvienas gali suprast savaip.
   nėra čia ko pult į isteriją ir atsiprašinėt visokių paleckiukų tipo "ja
ne takaja, ja ždu tramvaja".
   Jei praeitų 1000 pensininkų su reikalavimu padidint pensiją, ar tai
reikštų, kad jie eina plėšt bankus?
  O čia blin, jau kliedi apie dujų kameras. .  Bent kiek blaivios nuovokos
reikia turėt.