Tema: Re: Antilietuvishka purvasklaidos akcija
Autorius: Dex
Data: 2011-03-16 13:11:22
vat mane tai kamuoja kitas klausimas. Nesinori tikėti, kad visi ant tiek
kiauri. Panašiau į propagandos skleidimą. Užsienio spec. tarnybų
infiltruoti agentai stebi visus forumus ir plauna smegenis. Juk tai taip
paprasta, net nereikia afišuotis gyvai.
O pasiskaičius psichologijos pagrindus ir demagogijos meno elementorių
galima tiek visko priburti, kad masės tikės.

Dex