Tema: Re: Antilietuvishka purvasklaidos akcija
Autorius: bet_kas
Data: 2011-03-28 11:02:50
Jei "kiekvienas blaiviai mąstantis" praėjo sovietinės
istoriografijos ir ideologizacijos smegenų
plovimo kursą (o dirbama buvo kryptingai per visą
švietimo sistemą pradedant darželiais),
tai mintys analogiškos tavosiom yra tipinė sėkmingos
smegenoplovos indikacija. Reikalas tame, kad
nors vėlesnės išvados nuoseklios ir logiškos,
pradinėse prielaidose įsiūta grubi klaida.
Kapstyk giliau...

"amenox"  parašė naujienų news:imet4h$41v$1@trimpas.omnitel.net...
Mes jau kelintą diena aiškinamės "Lietuva - lietuviams" prasmę, o tu man
įrodinėji kad jos esmė suvienyti Lietuvą. Kaip tu manai ką galvoja paprastas
Lietuvos pilietis išgirdęs tai? Kiekvienas blaiviai mąstantis pilietis
iškart tau pasakys ką tai reiškia. Ir visai ne tai ką tu man čia bandai
įrodyti. Kiekvieną net atvirai rasistinį posakį galima išvartyt taip, kad
jis skambės kaip lopšinė kūdikiui, bet esmė taigi nesikeičia, kaip kad tu
dabar padarei.