Tema: Re: Antilietuvishka purvasklaidos akcija
Autorius: amenox
Data: 2011-03-28 15:17:45
Aš žinau kad lengviau atsakyt tą klausimą kuris ne tau skirtas ir kuriam
žinai ką pablevyzgot ne į temą. Tau klausimas skirtas buvo aukščiau, bet jį
kaip suprantu geriau ignoruot, bo atsakyt nėr kaip. Ania genijau? :)
Kuoliukas nuospaudą užminė, o argumentuotai atsakyt nėr kaip, ajajajai kaip
negerai, tada vadinas vėl pereisim ant asmeniškumų ir visaip oponentą
išvadinsim. O kad būtų linksmiau dabar gali dar išvadint mane komunistėliu,
kad tau palengvėtu ir  jaustumeis kietas. Viso gero.