Tema: Re: Lietuvos mokslo ir svietimo sistema
Autorius: bet_kas
Data: 2011-03-17 17:25:23
Tai reik suprast rankų judesiai nekoordinuoti,
už raidžių kombinacijas neatsakot klaviatūros kaubojau?

Laikas eina...

"Alvidon"  parašė naujienų news:ilt55u$6f2$1@trimpas.omnitel.net...
Tiesa sakant man nusibodo tavo beprasmiškas paklodes skaityti.
Jau ne sykį minėjau - man teidomus vienas klausimas tavo atžvilgiu:
esi šiaip nelabai išprūsęs ar tiesiog tobulini smegenkrušos meną.
Klausimas kaip ir išspręstas, idomumas dingo.