Tema: Re: Lietuvos mokslo ir svietimo sistema
Autorius: Darius Styra
Data: 2011-03-07 10:58:23
> - ne, nes tai galima pavadinti "kryžiažodžių sudarymas/sprendimas"
> ir yra užsidaręs savyje. Mokoma kaip sukurti ir po to kaip išspręsti tą
> sukurtą fiktyvų kryžiažodį,
> bet visai nemokoma kaip iš to "kryžiažodžio" užsidirbti duonos..
> (netgi priešingai, visaip pajuokiami to norintys)

Tikrai taip - neismokoma nei kaip is EU fondu paimt pinigu, nei kaip gauti
vietiniu finansu, nei kaip deretis su pramones imonem - nieko.  Ir to niko
nemokinama, nes tie kas mokina - yra is tos sistemos, kurioje to daryt
nereikejo.

> Juk $$$ skiriami, tik neaišku kokiais keliais ir kur tie $$$ nukeliauja.

> - sakykim laimėtas mokslinio projekto finansavimas,
> tai jau praėjo pusė projekto laiko, o ministerija nesugeba pervesti lėšų
> (gal laiko banke ir ima procentus?)

Sitas "(gal laiko banke ir ima procentus?)" - girdetas kaip pletku lygyje,
girdetas kaip ir realiai darytas, ir netik mokslo istagoise, bet ir kitu
biudzetiniu, net ir auksciausiu bidzetiniu istaigu buhalterijose: "neduosi
man pinigu ant procentu padet - buhalteres darbo neteksi"
Siaip idomu - kokis projektas laimetas?  is LT fondo, ar kokis kitoksai, nes
kaip tik i kelis taikausi...