Tema: Re: Lietuvos mokslo ir svietimo sistema
Autorius: bet_kas
Data: 2011-03-16 20:34:13
"Alvidon"  parašė naujienų news:ilql3b$upl$1@trimpas.omnitel.net...
"bet_kas" <kazkas@kazkur.ten> wrote in message
news:ilqdqq$goc$1@trimpas.omnitel.net...
> [...]
> laikymui netelpa), trynys morkos spalvos, lukštas tvirtas.
> Gi Vievio paukštyno, kurie kainuoja praktiškai tiek pat,
> kiaušiniai smulkūs, trynys vos citrinos atspalvį siekia,
> lukštas toks, kad rankose trupa ir nereikia jokios
> laboratorijos, plika akim matosi skirtumai stambiųjų
> konkurentų nenaudai. Bet daugiabučių laktose
> gyvenantiems gal ir nesimato... Jų dalis net nematę,
> kita dalis pamiršusi kaip gali atrodyti elementarus
> kiaušinis, tačiau abiem atvejais tingėjimas pakelt
> uodegą šviečia į visas puses.
>
> Tai visgi iš ko atimsi lėšas, kad remti tuos 33% neefektyviai

Pradžiai tamstai teks pagrįst tą kaltinimą neefektyvumu.
Skaičiais. Vietoje lozungų.

> [...]
> nuo kokio dydžio jos jau pelningos, bet tikrai viena karvikė
> nenukonkuruos fermų.
> Na o su javais - viskas paprasta:
> kombainai bei visokios džiovyklos, saugyklos kainuoja
> šimtais tūkstančių, kad vertėtų (atsipirktų) investuot reik
> ūkio su šimtais hektarų.
> Kooperatyvai (kolhozai) - ne
> išeitis, dešimt kombainierių ant vieno kombaino - kombainas
> į savartyną, nekalbant jau apie dešimties ūkininkų grūdus
> vienoj saugykloj: a kaina tai nuo kokybės priklauso, kodėl
> aš turiu mažiau gaut dėl prasigėrusio kaimyno kaltės ???

T.y. norit pasakyt jūsų fantazija apsiriboja tik javais ir karvėm?
Trečio būdo ūkininkaut jau smegeninė nebepatempia,
"bufer overflow"?

> Papasakokit šias hiperboles močiutėms, skaičiuojančioms
> centus prie kasos su vienu batono kepalu pirkinių krepšelyje.
>
> Pažystų močiučių, skaičiuojančių centus, bet turinčių banke šimtus
> tūkstančių. Turint omeny jų jaunystės "smagumus" (karas, trėmimai,
> išbuožinimai) negali pykti. Kitas pogrupis: močiutės anukėlis bita
> išmušinėja jos pensiją, ba ant dozės pritrūko.

Ai, močiutės nepatiko? Tai vaikai kuriem nutrauktas maitinimas
darželiuose irgi matyt kaupia bankuose šimtus tūkstančių?
Įdomu kas čia per genetinė gyvybės forma skaičiais exelio
lentelėse mintanti...

> Pragėrinėjo dvarus prieš 500 metų, prageria ir šiandien,
> nieko čia labai naujo neatradote. Dar pralošia azartiniuose
> žaidimuose (dabar kazino, anksčiau vadindavo kortomis),
> irgi nieko naujo.
> Ne apie dvarų pragėrinėjimus kalba buvo, o apie tai, kad
> girtuokliui niekas nepadės, jei pats nenorės mest narkotikus.

Tai iš jūsų teiginio reik suprast kaime vien alkoholikai?
Neneigsiu - jų yra ir ten, bet % dalis turėtų ne per
daugiausia skirtis nuo miestų, gi absoliutūs skaičiai
- gan žymiai.

> Pabandykit tą dirvonuojančią žemę bent išsinuomoti,
> (jau nekalbu apie nusipirkti), mažiau tokių klausimų kils.
>
> Aš tau per tris dienas surasių keliolika hektarų dirvonuojančių
> už dyką, eik ir maitinkis ti ;) Tik va niekam nereik, sunku šiais
> laikais dalgeliu mojuojant ant šnapso užsidirbt, o realaus bado
> taigis nėra.

Laukiu pasiūlymo katruos hektarus čia dovanoja. Sutinku
apmokėt notarines paslaugas ir kadastro mokesčius.
Šiandien 16 mėnesio diena, tai laukt kada, 20?
Iš bado nemirštu, ką veiksiu toliau - mano reikalas.
Tinka ir nuoma be veiklos apribojimų ir nuomos mokesčio,
99 metams. Advokatas mano. Pažiūrėsim,
ar tik klaviatūra barškint mokat...