Tema: Re: Lietuvos mokslo ir svietimo sistema
Autorius: Alvidon
Data: 2011-03-15 16:59:24
Ž. ūkio veikla nuostolinaga tada, kada negali pelningai
parduoti produkcijos. Tai vienintelė salyga. Negi aš tau
turiu aiškinti darželinuko lygio tiesas ? Ūkininkaujant
mažame sklypelyje produkcija visad bus brangi, pirkėjai
visad rinksis konkurentų prekes. Na o konkurentų aplink
pilna.
Natūrinio ūkio laikai baigėsi prieš šimtmečius (normaliose
valstybėse). Ir apie badą irgi teliko literatūrinės hiperbolės.
Alkoholikams/narkomanams net šimtai hektarų nepadės
(nu nebent parduos ir pagerinės visą likusį gyvenimą, kuris
neilgas bus dėl narkotos pertekliaus). Lietuvoje dabar
pilna dirvonuojančios žemės, kaip ir rėkiančių apie "badą",
ale kažkaip realybėj nieks nepuola tos žemės dirbti, idant
nuo bado išsigelbėt. Visiems reikia bemsų beigis aipodų ir
kitokių gučių, o ne žemę kapstant duoną kasdienę augintis.
A vat tie gučiai perkami už pinigus, o bekapstant tris ha
sunku pinigėlio užsidirbt, netgi nelabai įmanoma.

Ž. ūkio dotacijos (visų apiplėšinėjimas žemdirbių naudai)
man irgi labai nepatinka, ale ką jau padarysi, savu laiku
komunistuojanti vakarų Europa (ypač visokie prancūzai)
pramušė tokią idiotišką sistemą. Dabar jau net nebeaišku,
kaip iš jos išeit, juolab liberalizmas ekonomikoj po šiai
dienai nepopuliarus liumpeno ir Co terpėj, o jin - gausus
rinkėjų sluoksnis. Juo labiau Lietuva išvis bejėgė šioj srity.
Kas link "dotacijas gauna tik Velso princai irgi Jorkšyro
hercogai" - tai čia visad ir visur taip, kaip tu bedalinsi,
visad bus "lygesnių", vienintelė priemonė - tikra liberali
demokratija (vakarietiško, anglosaksiško pavyzdžio,
o ne "tokia kaip Antikoj" ar dar bilekaip susišvietus).
Visokie "teisingi valdžios vyrai" (stalinai/hitleriai/paksai/...)
tėra tik užslėptas (geriausiu atveju atidėtas) "Velso princų
irgi Jorkšyro hercogų" isigalėjimo įteisinimas.