Tema: Re: Lietuvos mokslo ir svietimo sistema
Autorius: Alvidon
Data: 2011-03-17 00:21:16
Žiū, a pats bent supranti savo poziciją ?
Ba tai klyki, jog daba visi tie 33% sotūs, laimingi, šiltai aprengti,
tai klyki kad "vaikai kuriem nutrauktas maitinimas darželiuose".
Tai visgi kaip yra: ar visgi remiam nemažą dalį tų 33% (tami
tarpi ir maistu darželiuos), ar visgi anys patys viskuo apsirūpina
ir tas maitinimas daržely tėra sukčiavimai bei otkatai su pinigų
plovimu ???
Kitaip sakant: aš skaitau, jog norint be šelpimo gyvent iš ž. ūkio
reikia sumažinti dirbančių ž. ūkyje keleta kartų, tiesiog nėr
vietos tokiam kiekiui. Tu gi skaitai, kad telpa visi esantys 33%.
Man asmeniškai dzin, bile tik anys mano sumokėtų mokesčių
neimtų savo tinginystei maitinti, lai tie mokesčiai lieka medikams,
mokykloms, keliams, poilicijai ir pan.; pašalpoms aš nenoriu
pinigų leisti, lai patys užsidirba. Jei užsidirba - tesikapsto.
Ale gi pastoviai girdisi klyksmai "paremkit ž. ūkį, Lietuva - ž.
ūkio kraštas" ir panašios šlykštynės.

Daba apie hektarus prasimaitinimui: a sakiau kad dovanosiu???
Duosiu dirbti be jokių mokesčių, idant iš bado nedvėstum, apie
dovanojimą kalba nėjo, niefig, gi parduosi ir pragersi. Jei jau
tau badas - tai še tau sprendimas: imi dirvonuojančią žemę
ir kapstaisi, kaip seneliai mūsų, ir bado nebebus ? Netinka ?
Norisi visgi merso o ne duonos ? Nu staltiese kelias...