Tema: Re: Lietuvos mokslo ir svietimo sistema
Autorius: Darius Styra
Data: 2011-03-07 20:52:08
"Alvidon" <alvs_nospam_@takas.lt> wrote in message
news:il32em$f8l$1@trimpas.omnitel.net...
> Manau jog šios problemos yra tik dalis (poaibė) visos mūsų visuomenės
> problemų. Kaip renkam visokius pažadukus beigis klounus, kaip
> šiukšlinam visur beigis laužom ir tepliojam viską, taip ir čia...

Visuomene - yra tokia kokia yra ir kiekvienas is musu yra visuomene.  Cia
tas vaikikas posakis: kas ant kito sako, tras an t saves pasisako.
Is kito galo - galima verkslens ar kai liaudis sako - sysiot, bet visalai
galima imtisvinokiu ar kitokiu veiksmu ir stengtis del savo ar net
visuomenes geroves.

> Greitų ir paprastų sprendimų nėra ir būti negali. Nėra gyvenime tokios
> knopkės "laimė". Viskas vyksta palengva ir sunkiai, žingsnis po žingsnio.

Man visumoje ydomu - ar yra kokiu nors sprendimu, kurie ar gerciau ar veliau
viska sutrvarkytu, t.y. nelaiukiant kolei laikas viska isspres.  Koksai tas
pirmas zingsnis turetu buti?

> Pagrindinis stabdis IMHO - visokie agresyvūs kvailiai, kaip kad aršūs
> paksistai ar kedistai. Tie, kuriems karas svarbiau už mastymą.
> http://www.delfi.lt/news/ringas/lit/jspakauskas-agresyvios-vidutinybes-portretas-natiurmortas.d?id=42528077

Kaip tik manau atvoirksciau - visuokie agresyvus tik ir isjudina visuomene
bei visa kita.
O del interneto nuorodu - internetas kaip ir visagalis su savo nuorodom,
dziugu kad is daugelio pavyksta susirasti ydomiu.

> O prieš tokį mastymą IMHO tėra viena priemonė - visuomenėj turi dominuot
> liberalios idėjos. Kitaip bus atgal į stalinizmą/carizmą/bileką_panašaus.
> Rinkos ekonomika kaip šarikovų žudikas (nu nes šarikovai tik prie CK/
> diktatorių klesti, rinkoj jie nekonkurentabilūs); na bet kolkas
> konkurencijos
> bijo didelė dalis mūsų liaudies; ir kol bijos - tol ir gyvens pusbadžiu.

Liberalio, koncervatyvios, socialios ar kokios kitokios idejos - visos jos
vienaip ar kitaip geros, bet kaip sako - problema yra ju igyvendinime.  Tai
kokis butu teisingas ideju igyvendinimas Lietuvos mokslo ir svietimo
sistemoje, ir kokios tos idejos butu teisingos.  Siaip kolei vieni generuoja
idejas - kito imasi ir vykdo, t.y. neverkia, o kazka daro - toki as matau
ministra Steponaviciu - daranti, keicianti ir t.t.

Tai galu gala - kokia ta Lietuviska mokslo ir svietimo sistema butu gera,
naudinga, perspektyvi ir t.t. ????