Tema: Re: Lietuvos mokslo ir svietimo sistema
Autorius: testz
Data: 2011-03-03 16:23:59
Kai mastai kaip tautos dalis, automatiskai atsakoma i daug klausimu, i
kuriuos neatsakytum gyvendamas "miske miesto vidury". Kaip ir
kolektyvinis solidarumas, kolektyvine savimone. Kaip ir principo
"pasiksiu nes ir man pasika" nebuvimas. Kaip ir nevertimas pastojusiai
moteriai iseiti is darbo arba pacios nesciosios neisnaglejimas "as
nescia o jus uzsikruskit kad irgi nesti butumete". Dedems is valdzios
tavo nebuvimas tautos dalimi yra labai naudingas, nes tada su tavimi jie
gali daryti ka nori, o tu jautiesi vienisas tarp zmoniu ir, jei tau
pakenkiama, mastai "ai, nieko nedarysiu, vienas esu, vistiek nieko
nepakeisiu...". Budamas tautos dalimi, tu su tautieciais solidariai
galetum organizuotis, kad neteisybe butu istaisyta, zinotum, kad tave
kazkas palaiko, kad tavo, kaip tautos dalies, problemos tautieciams yra
nevisvien. Puikus pavyzdys-arabu tautos: jei tau kas nutinka, kiti
atbega padeti.