Tema: Re: tai kokios mintys del huawei?
Autorius: Invertuota panda
Data: 2019-05-23 11:33:27
On 5/23/19 09:04, Nerijus wrote:

> 	Ydomu ka dabar Kinija darys? Ar kaip Amerikosai ims ginti savo imones,

Su tokia imoniu ginyba tuoj tu imoniu isvis nebeliks ;)
Inteliui ir maikrosoftui pvz reiks greit ziuret kur stumt savo prosus ir
OS licenzijas kurie buvo skirti hujavejui. Kuris be telefonu dar gamina
ir tujova xuchia visokiu ten kompu, laptopu etc. Korningas tures lisnu
stiklu mobilkem. Etc etc.

O kitajozai siaip turi daugybe opciju, viskas priklauso nuo fantazijos.

Pvz galima analogiskai paskelbt, kad iphone yra nesaugus ir uzdraust ju
pardavima bei galbut netgi eksploatacija kartu su visais servisais.
Turint omeny, kad bent kokie 25% apple apyvartos vyksta kinijoj gali
buti biski katastrofa.

Galima dar pasiziuret kokius sunkiai greit pakeiciamus komponentus perka
amerikietiskos kompanijos. Na kad ir auto pramone. Ir ten gali nutikt
kokia nors technine problema ir koks nors Ford fabrikas ims ir sustos,
nes siais just-in-time laikais niekas daliu menesiam i prieki nesandeliuoja.

> ar nieko nedarys ir tyliai rukys kamputyje. Jei antras varijantas (kas
> per istorija ne karta yra buve) tai man ju nuoshirdziai gaila. Nu nes
> neturi shalis kiaushu.

Laimei ar nelaimei kitajozam totalei padet skersa del kitu nuomones apie
ju kiaushus.

Aziatiskos panEtkes apie tai biski skiriasi nuo rusisku. Ir iskart duot
atgal i snuki anu kulturoje nebutinai yra stiprumo simbolis.