Tema: Re: tai kokios mintys del huawei?
Autorius: Invertuota panda
Data: 2019-05-21 14:43:01
On 5/21/19 13:31, Nerijus wrote:

> 	Tipo ISAKYTI gugliui neteikti gmailo ir jutubo paslaugu, jei anoje
> puseje irenginio pavadinimas yra Chujavei kazkaip pagelbes amerikosams
> valdyti JU infrastruktura?

Tai kad gurglui asmeniskai niekas nieko neisakinejo. Cia tipiskas
trumpucio "nesismulkinimas" - hujaveju spardo del jo tinklu biznio ir
anaiptol ne del mobilkiu. USA jei ka tu mobilkiu hujavejus isvis galima
sakyt nepardavineja, jankiams jos px, jos tiesiog yra "collateral
damage". As jei ka visai neginu nei trumpucio nei jo metodu.

> 	Kazkaip man cia galai nesueina. O vat kad padidins eplo pardavimus, nes
> visi prades bijoti kazka kitajozishko pirkti, tai cia faktas.

Eplas tuoj tures (arba jau turi) problemu su savo gamyba. Nes kitajoziai
irgi ne is kelmo spirti.

> 	P. S. Nepriklausomai ir pukuotai firmai vargu Gugle Trumpo
> perstelejimas tviteryje, yra ysakymas. Kaip jums toks nepriklausomumas?
> Manau cia jokiu komentaru nereikia, viskas ir taip aishku.

Komentaru netgi labai reikia, nes gurglas tuos reikalus sustabde
anaiptol ne del trumpucio pirstelejimo tviteryje.