Tema: Re: tai kokios mintys del huawei?
Autorius: Kesha
Data: 2019-05-21 08:49:24
Invertuota panda explained on 2019.05.21 :

> O siaip tai kokiu irodymu tamstelei reikia? Tipo nori, kad pateiktu kokiu
> nors nuslifuotu chipsu nuotraukas kvalifikuotu armchair eGZpertu debatams? :)

tai galėjo nors celofaninį maišiuką su milteliais pakratyt prieš
kamerą...
:)
o twyteryje ar pan "nusiperdimai į vandenį", man tikrai nei įrodymai
nei ką, nes ir taip pas visus savo tiesa...

> Realiai tai bent kiek logiskai mastanciam zmogui ir taip aisku, kad tokioje
> salyje kaip kinija nepriklausomu telekomunikacijos irangos firmu buti tiesiog
> negali. Aneikaip. Su jos aistra totaliai cenzurai, greit farewallais ir t.t.
> Net ir musu sitas forumjukas kinijoje butu tiesiog neimanomas, uzrauktu
> iskart.

o amerikoje galvoji telekomunikacijų firmos nepriklausomos?
ko gi taip dažnai randą spragas populiariuose masiniuose softo
produktuose, va būtent tam "padeda" specialiai padaryti backdorsai...

> Siaip kalba toli grazu ne apie banalu "snipinejima", snowdeno deka pasaulyje
> praktiskai nebeliko komunikaciju atviru tekstu. Kalba apie infrastrukturos
> kontrole, t.y. kam priklauso mineti tinklai ir kas sprendzia kada jiems
> veikt, o kada laikas techninem problemom. Jankiam patinka patiem sprest ir
> nepatinka kai uz juos sprendzia kinieciai. Kurie prisiaugine lasiniu po
> truputi ima maziau vaizduot draugiskus. Ir dazniau aiskint kas cia
> seimininkas.

snoudenas tik atitraukė užuolaidos kraštelį...
politikoje visi draugiški iki tiek ir tik tiek, kiek tuo metu jiems
apsimoka ir ne daugiau...

> Tai kad trumpas visa tai savo maniera daro rekaudamas ir spardydamas duris
> tai jau tiesiog detales. Panasus pjovimaisi ne su juo prasidejo ir ne su juo
> pasibaigs.

Tai tu vis manai, kad jis rūpinasi žmonijos saugumu, o ne amerikos
interesais ir įtaka?
o kinai tam ir auginasi lašinius, kad savo interesus apgintų.