Tema: Re: tai kokios mintys del huawei?
Autorius: Invertuota panda
Data: 2019-05-21 15:40:49
On 5/21/19 14:00, Nerijus wrote:

> 	Manau, laikas pradeti galvoti apie Afrika. Niekas i Amerika nekels. Cia
> nebent Trumpo sapnuose. Nu bet cia mano nuomone.

Trumputis ir afrika abu turi ta pacia problema: rangovu infrastrukturos
nebuvimas tiek kalifornijoje tiek afrikoje. Afrikoj dar nesukure, o
kalifornijoj jau ismire.

Cia kaip su nokijos fabriku bochume - ji uzdarius uzsidare arba
persiorientavo didziulis debesis visokiu smulkiu subrangovu kurie
aptarnavo ta gamykla. T.y. grubiai tariant, kokiam 1000 pacio gamintojo
darbininku paraleliai dirba dar kokie 10000 dirba pas subrangovus.
Irgamina varztelius, figelius, knoPkes, plokstes, antenas etc etc.

T.y. fabrika perkelt gali, o va kol tie subrangovai prisiveis gali tekt
gerokai ir palaukt.