Tema: Re: tai kokios mintys del huawei?
Autorius: Nerijus
Data: 2019-05-21 14:31:40
On 2019-05-21 09:29 AM, Invertuota panda wrote:
> Ir? Va jankiams neapsimoka kad kinieciai valdytu ju infrastruktura. Ir
> imasi priemoniu. Per mazai ir per velai ir pernelyg staciokiskai, bet
> vistik imasi. Ir ka?

	Tipo ISAKYTI gugliui neteikti gmailo ir jutubo paslaugu, jei anoje
puseje irenginio pavadinimas yra Chujavei kazkaip pagelbes amerikosams
valdyti JU infrastruktura?
	Kazkaip man cia galai nesueina. O vat kad padidins eplo pardavimus, nes
visi prades bijoti kazka kitajozishko pirkti, tai cia faktas.

	N. M.

	P. S. Nepriklausomai ir pukuotai firmai vargu Gugle Trumpo
perstelejimas tviteryje, yra ysakymas. Kaip jums toks nepriklausomumas?
Manau cia jokiu komentaru nereikia, viskas ir taip aishku.