Tema: Re: tai kokios mintys del huawei?
Autorius: Invertuota panda
Data: 2019-05-21 09:29:17
On 5/21/19 07:49, Kesha wrote:

> tai galėjo nors celofaninį maišiuką su milteliais pakratyt prieš kamerą...
> :)
> o twyteryje ar pan "nusiperdimai į vandenį", man tikrai nei įrodymai nei
> ką, nes ir taip pas visus savo tiesa...

O nx tie maiseliai? Gerai, sakykim tu pac esi jankiu saugumo sefas ir
turi simto tukstanciu puslapiu knyga su detaliais irodymais, liudininku
vardais ir t.t.. Publikuotum? Ir kas tau butu is to? :)

> o amerikoje galvoji telekomunikacijų firmos nepriklausomos?

O kas ka nors teige apie amerikos firmas? Sneka apie xujaveju.

> ko gi taip dažnai randą spragas populiariuose masiniuose softo
> produktuose, va būtent tam "padeda" specialiai padaryti backdorsai...

Net nepradedant diskusiju apie sito teiginio "gudruma": kuom tai susije
su xujavejum?

> snoudenas tik atitraukė užuolaidos kraštelį...
> politikoje visi draugiški iki tiek ir tik tiek, kiek tuo metu jiems
> apsimoka ir ne daugiau...

Ir? Va jankiams neapsimoka kad kinieciai valdytu ju infrastruktura. Ir
imasi priemoniu. Per mazai ir per velai ir pernelyg staciokiskai, bet
vistik imasi. Ir ka?

> Tai tu vis manai, kad jis rūpinasi žmonijos saugumu, o ne amerikos
> interesais ir įtaka?

Tu akivaizdziai neskaitai ka rasau.

> o kinai tam ir auginasi lašinius, kad savo interesus apgintų.

Nu. Net neveliant cia musu kaip 3rd party interesu - kodel manai kad
jankiai turi su tuo taikstytis ir tapti kinijos vasalu?