Tema: Re: tai kokios mintys del huawei?
Autorius: Invertuota panda
Data: 2019-05-21 22:56:22
On 5/21/19 18:57, Tomas wrote:

> Man rodos neįvertinate USA intelektualinio, inžinerinio ir žmogiškojo
> kapitalo.
>
> P.S. nebūtina kiekvieno šūdo vežti iš Kinijos. Pasaulyje pilna
> eksportuotojų norinčių nusimauti kelnes dėl kiekvieno dorelio.

Ir kiek ju tokiu yra su reikalingais skillzais bei apimtimis? Ir ka jie
veikia siandien laukdami kol abalei pas juos ka uzsakys?

Siaip nebloga repeticija buvo mac pro gamybos perkelimas i usa kuris vis
niekaip nesigavo. Neziurint i visus tuos kapitalus ir tai, kad mac pro
gamybos savikaina neturi jokios reiksmes.