Tema: Re: tai kokios mintys del huawei?
Autorius: Kesha
Data: 2019-05-21 09:49:32
Invertuota panda pretended :

> O nx tie maiseliai? Gerai, sakykim tu pac esi jankiu saugumo sefas ir turi
> simto tukstanciu puslapiu knyga su detaliais irodymais, liudininku vardais ir
> t.t.. Publikuotum? Ir kas tau butu is to? :)

IT industrijoje nx liūdininkai ir kiti a lia "teisiniai" žaidimai, čia
ne teismo posėdis, čia daug paprasčiau ir legviau daug kas įrodoma, nes
tai 1 ir 0 be jokio analogo... skaitmena rūlit :)

> O kas ka nors teige apie amerikos firmas? Sneka apie xujaveju.

tu kalbi apie kiniečių firmas, aš apie jav, kur ir kas nesutampa
logikoje?

> Net nepradedant diskusiju apie sito teiginio "gudruma": kuom tai susije su
> xujavejum?

tuom, kad ausys kyšo būtent dėl nesutikimo suteikti backdorso
amerikiečių govermentui.

> Ir? Va jankiams neapsimoka kad kinieciai valdytu ju infrastruktura. Ir imasi
> priemoniu. Per mazai ir per velai ir pernelyg staciokiskai, bet vistik imasi.
> Ir ka?

visiems "didiesiems" žaidėjams neapsimoka, kad juos kas valdytų, tai ir
yra politika.

> Tu akivaizdziai neskaitai ka rasau.

ir rašau, ir skaitau, ir mastau...

> Nu. Net neveliant cia musu kaip 3rd party interesu - kodel manai kad jankiai
> turi su tuo taikstytis ir tapti kinijos vasalu?

kur aš taip sakiau? aš sakau, kad visi nenori su niekuo taikstytis bent
jau iki tiek, kiek tai jiems tuo momentu įmanoma.