Tema: Re: tai kokios mintys del huawei?
Autorius: Kesha
Data: 2019-05-20 13:05:24
bat0nas laid this down on his screen :
> Na man ne dzin. Turint omeny Kinijos totalinį žmonių sekimą.
>  Nenoriu būti to dalimi  net jei šiandien tai man nieko ir
>  nereiškia. Čia principo klausimas neremti tokios
>  valdžios.
>
> O ar susimokės vartotojai, tai..
>

> Usa sako: nustokit šnipinėt telco įrangoje
> Kinija: ~}|¤>•~}
> Usa: na tai neleisim pardavinėt įrangos
> Kinija: ~[<}•[÷£%&
> Usa: viskas.. nebeleidžiam ir consumer įrangos pardavinėt
> Kinija: <susitvarko>
> Usa: <leidžia pardavinėt įrangą>
> [...]

čia tik viena iš versijų...
nes amerikonai dažnai mėgsta tik šnekėti, o konkrečių įrodymu nelabai
ir pateikinėja, nes ir taip patikės... panašiai ir kita pusė...
šiaip visi gamintojai "pyzdina" kažką iš savo įrangos į savo serverius,
tik ne visi turi unikalias technologijas, kaip hujavėjaus 5G, ir dar
"neklauso" dižiojo brolio, tai ir bando tipo "nubaust", bet manau, kad
nesigaus jau taip lengvai šį kart, kaip su ZTE...
o susimokėsime vistiek mes, vartotojai :)