Tema: Re: tai kokios mintys del huawei?
Autorius: [mikro]
Data: 2019-05-20 10:29:27
as nemanau, kad ir googlui nepistels per kepala tokios trumpo sankcijos,.
visgi pas hujaveju pardavimai, tai nejuokingi...
tai ir jie suinteresuoti sita politini marazma kazkaip issprest

"Spakainas"  wrote in message news:qbtkqi$p5h$1@trimpas.omnitel.net...

Na kinojoj tai paliubomu paeis. Bet ką su likusiu pasauliu daryt? Per
daug giliai googlas sulindęs visur kur. Aš statau už susitarimą su
devynženklėm sumom iš xuijvėj pusės.