Tema: Re: iPhone 7 32GB. Ar verta?
Autorius: Caponi
Data: 2019-03-09 22:41:38
Aš jau tą temą kadaise buvau pakėlęs, kai Motorolą , berods Razr Maxx,
su gorila turėjau, kurią irgi galėjau apibūdint "braižosi į orą"
(lygiagrečiai identiškom sąlygom nešiojausi ir kitą telefoną, ant kurio
nei vieno įbrėžimo nebuvo, o Motorolos stiklas buvo tiesiog baisus, nors
visos kitos korpuso dalys vos ne kaip naujos atrodė). Tai tiek tuo metu
pagooglinimas, tiek ir iki šių laikų vis girdimos istorijos man leidžia
daryt prielaidą, kad viskas priklauso nuo sėkmės - tiesiog kai kurie
stikliukai linkę vos ne savaime braižytis (nors šimtui kitų tokio paties
telefono userių tokios bėdos nėra) ir nieko su tuo nepadarysi - arba
susitaikyt, arba apklijuot plėvėm.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/