Tema: Re: iPhone 7 32GB. Ar verta?
Autorius: Tomas
Data: 2019-03-01 13:14:04
Pasirodo telijoj šviesiai pilkai ant balto fono parašyta:
Pasiūlymas galioja privatiems klientams, įsigyjantiems akcijoje
dalyvaujantį telefoną ir įsipareigojantiems 24 mėn. naudotis ne mažesniu
nei „Premium M“ planu už 10,90 Eur/mėn. bei mokėti už įrangą dalimis.

10,90 Eur/mėn. tai beveik lygiai 2x daugiau nei dabar moku. Va čia tai
tikrai viską keičia.