Tema: Re: iPhone 7 32GB. Ar verta?
Autorius: Invertuota panda
Data: 2019-03-03 12:37:41
On 3/2/19 21:37, Dainiushas wrote:

> lygtai slabo sureguliuotą klausyt.....kažkaip išaugau ir "aukštų"
> "žemų", nepasigendu. Ai, žinai dar kas yra - net ir šūdinų ausinių
> dažninę gali pataisyt su EQ. Bet gros jos vis tiek šūdinai....

Sudinu ausiniu nenaudoju, naudoju tokias kurios groja taip kaip man
patinka. Bet tai vistiek nereiskia, kad nera prasminga pasireguliuot
garsa tai kaip skaniau.

Ar teigsi, kad yra universalus visiem priimtinas druskos kiekis sriuboje
ir visi privalo valgyt vienodai pasudyta sriuba? Arba vienoda kieki chili?

Aij, aciprasau, pamirsau kad abaliu fanbojai butent taip ir galvoja :)
Taip visos diskusijos apie abaliu triukumus susiveda mazdaug tokia
argumentacija:

1. man to nereikia reiskia ir tau to nereikia. NIEKAM to nx nereikia ir
reiket negali.
2. tu biednas ir neisgali nusipirkt to ar ano

> na man 10 metų nesvyla?

Ir ka tuo nori pasakyt? Kad mano 2 komplektai visai nesugede?