Tema: Re: iPhone 7 32GB. Ar verta?
Autorius: Aladdin
Data: 2019-02-12 11:37:17
Аš su iPhone esu nuo 3Gs laikų, tai man mygtukas pradėdavo streikuoti po
metų normalaus ir tikrai ne intensyvaus naudojimo. Bent ant trijų
įrenginių ožiuotis yra pradėjęs. Todės asmeniškai aš labai džiaugiausi
nuėjęs nuo mechaninio. Aišku neneigsiu, matyt pakankamai yra
egzempliorių kurie ir 3 metus ar daugiau atlaiko. Bet kokiu atveju
mechaninis mygtukas yra užprogramuotas kažkada sulūžti :)

--
www.antakalnis.lt