Tema: Re: iPhone 7 32GB. Ar verta?
Autorius: Bronco
Data: 2019-02-08 03:41:40
On 2019-02-07 23:44, Dainiushas wrote:
> bbž. paskutinis, TAB S2. Raidės ant ekrano bbž kokio dydžio, neįmanoma
> taipint, kas antra raidė pro šoną. Pasiimi mikoskopinį SE, viskas gerai

Kuo matai didesnius klavišus ekrane, tuo greičiau taipini, todėl visaip
gali gautis. Aš su tab3 irgi kai užvarau taipinimo greitį, tai kartais
blogiau nei 5.5" telefono ekrane gaunasi, nors ir vienur ir kitur
androidas ir tą pačią klavą naudoju.

Kiek kartų kažką reikėdavo taipinti iphonuose, nepastebėjau jokio
privalumo šioje srityje, tiesiog mažame ekrane pats įdėmiau ir lėčiau
raides maigai ir todėl klaidų mažiau. IMHO.