Tema: Re: iPhone 7 32GB. Ar verta?
Autorius: Invertuota panda
Data: 2019-03-02 11:09:40
On 3/2/19 09:14, Dainiushas wrote:

> nžn, bent aš nejaučiu poreikio. ypač, ilgiau paklausius tas pačias,
> kažkaip ausys prisiderina ir tampa normaliai.

Tai tu abalistas, pasiryzes prisiderinti prie bet ko :)

- ju a holding it rong!
- labai aciprasau, daugiau taip nedarysiu...

:)

Jei as to ekvalaizerio pradejau ieskot reiskia acirado poreikis. Ir bais
nustebau jo nerades pas toki bees knees devaisa.

> nelabai suprantu prie ko čia devaisas ir kas ten švilpia. Man niekas

Skirtingi devaisai skirtingai groja. Man daugiausia ekvalaizerio
reikedavo klasik ipode.

> nešvilpia, kaip beje ir aukštų transduceriai negenda.

O man sugedo, 2 kartus. Na ir kas?