Tema: Re: iPhone 7 32GB. Ar verta?
Autorius: fenix
Data: 2019-02-06 22:49:46
2019.02.06 20:51, Tomas rašė:
> Gerbiamieji,
>
> pamažu kyla poreikis naujam rageliui. Krenta į akį iPhone 7.
> Aplo įrangos rimtai niekad nenaudojau, tai kyla klausimas ar toks
> pasirinkimas nėra visiškas gaidys 2019-ais metais.
>
> Mano poreikiai nėra dideli. Smartfonu aš:
> 1. Kalbu (nedaug) ir rašau sms'us.
> 2. Brauzinu www - nemažai.
> 3. Skaitau facebook ir twitter.
> 4. Fotografuoju (noriu, kad fotografuotų gerai, atskiro aparato
> tampymasis yra so 20th century).
> 5. Naudoju kaip dokumentų skanerį (t.y. tikiuosi, kad yra atatinkamas
> [...]

as ~7 metus naudoju tik android, feja kokius 6 - tik iphone. tai
paminesiu tik labiausiai uzpisancius skirtumus, kai pasiimu fejos rageli

jeigu esi androidininkas, bet naudoji tik bazines f-jas, tai iphone tau
labai patiks, nes viskas, kas paprasta ir butina, ispildyta tiesiog siek
tiek geriau, bet jeigu reikia "antroje" eileje esanciu funkciju... tai
gali but polnyj pzdc. visiskai. pvz oro uoste gali nepasijungti prie
wifi, nes tas login screenas tiesiog nepasirodo. daryk ka nori - be
shansu. patirta ne karta. pagal tai ka parashei, manau esi ant ribos -
gali ios restrictionsai tau nepatikt...

safari browseris - puikus eiliniam vartotojui, ir klaikus jeigu nori
kazko daugiau. adblock is esmes neegzistuoja, kiti browseriai iphonui
dar baisesni (kazkada ismegintas firefox)

fb ir twitter appsai puikus. nera ten prie ko prisikabint

fotikas labai geras. kadangi is esmes nesu turejes tikro android
flagmano, tai visus pigius, vidutinius ir beveik flagmanus iphone tikrai
apdeda.

apie ocr appso buvima nezinau, reiketu paieskoti apple store is pradziu,
kad nebutu siurprizo.

ram kiekis nesvarbu, iphone uzdara sistema, keleta metu viskas tiesiog
veiks. sd korteles lizdo be abejo nera, is karto ziurek i 128GB
versijas, 32 per mazai.

ai dar vienas pastebejimas: iphone 8 ziauriai nemalonus home mygtukas,
palyginus su 6s tai visiskas downgreidas. apie 7 nieko nezinau, nesu
ciupinejes. imho, 6s tikrai per silpnas siai dienai, ziurek 7 arba 8.